Hotel consumables

 

Het zijn de kleine dingen die tellen in een hotel. Om je gasten van een onbezorgd verblijf te laten genieten, wil je hen op hun kleinste wenken bedienen.
Met Group-f kies je voor:

N  Gastvrijheid, kwaliteit en beleving

N  Betrouwbare en flexibele aanpak

N  Grondig opgeleide medewerkers

N  Open en eerlijke communicatie met vast aanspreekpunt

N  Jarenlange ervaring

Kleine dingen maken een groot verschil

 

Een welkomstgeschenk op bed, een volle minibar, voldoende doucheproducten… Het zijn de kleine dingen die een groot verschil kunnen maken in de beleving van je gasten. Onze gedreven medewerkers zorgen met een glimlach voor het aanvullen van sanitaire consumables.

Met Group-f kies je voor resultaat, maar ook voor een heldere en open communicatie. Wij zorgen niet alleen voor je gasten, maar willen ook jouw zorgen ontnemen. Zo kan jij je focussen op je core business.

 

 

Ervaringen van klanten

 

Lees hier welke hotels en andere bedrijven we tot onze tevreden klanten mogen rekenen.

Wat kost schoonmaak in een hotel?

 

Op basis van een persoonlijk gesprek werken we een pakket op maat uit dat past bij jouw wensen. Dankzij onze jarenlange ervaring en flexibele houding kiezen we steeds voor de meest kostenefficiënte oplossing die aansluit bij jouw situatie. Zo kunnen we onze dienstverlening steeds aanvullen met extra services zoals stewarding, groenonderhoud en ramen wassen.

 

Group-f Hotel Services: andere diensten

Hotelschoonmaak

Wij zorgen voor kraaknette kamers en gemeenschappelijk ruimtes zoals de receptie, het restaurant en de traphallen. Zo zullen je gasten zich gegarandeerd thuis voelen.

Verversen van linnen

Verse lakens en perfect opgemaakte bedden dragen bij tot de ultieme hotelbeleving en zorgt voor tevreden gasten.

Duurzaamheid en ecologie

Bij Group-f kiezen we voor duurzame en ecologische schoonmaakproducten. We leggen daarbij het accent op onze medewerkers en de tevredenheid van klanten.