Schoonmaak hotelkamers: verversen van linnen
en hotel is meer dan een plek om te overnachten. Het is dat gelukzalige gevoel van onder verse lakens te kruipen in een kraaknette hotelkamer. Met Group-f kies je voor:
Gastvrijheid, kwaliteit en beleving
Betrouwbare en flexibele aanpak
Grondig opgeleide medewerkers
Open en eerlijke communicatie met vast aanspreekpunt
Jarenlange ervaring
Het magische gevoel van frisse lakens
Geluk zit in een klein hoekje. Zoals wanneer je ‘s avonds in bed kruipt met vers gewassen lakens. Propere linnen dragen bij tot de ultieme beleving voor je gasten. Onze gedreven medewerkers zorgen met een glimlach voor het verversen van de linnen en het opmaken van de bedden. Zo wacht er steeds een piekfijne kamer bij aankomst van je gasten.
Met Group-f kies je voor een brandschoon resultaat, maar ook voor een heldere en open communicatie. Wij zorgen niet alleen voor je gasten, maar we ontnemen ook jouw zorgen. Zo kan jij je focussen op je core business.

Ervaringen van hotels
Lees hier welke hotels en andere bedrijven we tot onze tevreden klanten mogen rekenen.
Wat kost schoonmaak in een hotel?
Op basis van een persoonlijk gesprek werken we een pakket op maat uit dat past bij jouw wensen. Dankzij onze jarenlange ervaring en flexibele houding kiezen we steeds voor de meest kostenefficiënte oplossing die aansluit bij jouw situatie. Zo kunnen we onze dienstverlening steeds aanvullen met extra services zoals stewarding, groenonderhoud en ramen wassen.

Group-f Hotel Services: andere diensten



Hotelschoonmaak
Wij zorgen voor kraaknette kamers en gemeenschappelijk ruimtes zoals de receptie, het restaurant en de traphallen. Zo zullen je gasten zich gegarandeerd thuis voelen.


Aanvullen van consumables
Een leuk welkomstgeschenkje op bed? De minibar, het koffie-assortiment of de doucheproducten aanvullen? Onze medewerkers doen het met de glimlach.


Duurzaamheid en ecologie
Bij Group-f kiezen we voor duurzame en ecologische schoonmaakproducten. We leggen daarbij het accent op onze medewerkers en de tevredenheid van klanten.