Goed opgeleide werknemers leveren betere resultaten, zijn gelukkiger en zullen minder snel uitvallen door ziekte of langdurige afwezigheid. Daarom investeren wij in onze mensen door hen een uitgebreid opleidingsprogramma aan te bieden in onze Hospitality Academy.

Hero Opleiding personeel
Opleiding personeel

Een kwalitatieve dienstverlening begint bij gedreven en goed opgeleide werknemers. Tevreden medewerkers zijn gelukkiger en zullen dit plezier ook uitstralen naar je gasten. In onze Hospitality Academy kunnen medewerkers kiezen tussen meer dan 20 opleidingen om zichzelf verder te ontwikkelen. We stellen steeds een persoonlijk ontwikkelplan op met niet alleen aandacht voor hun competenties, maar ook hun talenten en ambitie.

De opleidingen kunnen zowel klassikaal als online worden gevolgd en bestaat uit herkenbare specifieke cases die de werknemer kan tegenkomen tijdens zijn of haar werk. Tijdens de opleidingen leggen we een absolute focus op gastvrijheid, kwaliteit en beleving. De kernwaarden waarmee Group-f zich wil onderscheiden. Onze gedreven, loyale en gastvrije werknemers zorgen zo voor een kwalitatieve en continue dienstverlening.

Kom bij ons werken

Wil jij graag deel uitmaken van ons team van gedreven medewerkers?

Andere diensten

Hotelschoonmaak

Wij zorgen voor kraaknette kamers en algemene ruimtes zoals de receptie en traphallen. Zo zullen je gasten zich gegarandeerd thuis voelen.

Verversen van linnen

Verse linnen en perfect opgemaakte bedden dragen bij tot de ultieme hotelbeleving en zorgt voor tevreden gasten.

Duurzaamheid & ecologie

Bij Group-f kiezen we bewust voor duurzame oplossingen, ecologische kuisproducten en leggen we een focus op onze mensen.