Lees hier welke bedrijven we tot onze tevreden klanten mogen rekenen. Met de professionele schoonmaak van Group-f kiezen ze voor:

  • Gastvrijheid en beleving
  • Een totaalpakket op maat
  • Kostenefficiënte en flexibele aanpak
  • Gemotiveerde en grondig opgeleide medewerkers
  • Open en eerlijke communicatie
Hero Referenties

theo-Somers Optiek Antwerpen

Referenties

Het team van Group-f zorgt voor een kraaknette winkel bij theo-Somers Optiek in Antwerpen. Ze reinigen er met oog voor het kleinste detail. Bovenop de winkel verzorgen onze medewerkers ook de kantoren van theo eyewear. Hierdoor vertoeven zowel hun klanten als werknemers altijd in een propere omgeving. Verantwoordelijke Jan Somers illustreert hoe Group-f de winkel laat blinken.

Studio 100

Referenties

Studio 100 hoeft geen inleiding meer. Entertainment voor kinderen is hun core business, daarom helpen wij hen met schoonmaak en ramenwas zodat ze zich volledig op hun taken kunnen focussen. Niet enkel nemen we de schoonmaak van hun kantoren in Puurs voor onze rekening, ook hun Pop-up Theater in Puurs laten wij blinken. Verantwoordelijke publieksonthaal, Ludo Porrez licht toe hoe Group-f ervoor zorgt dat alle gasten en werknemers met een gerust gevoel naar het spektakel kunnen afzakken.

Nederlandse ambassade Brussel

Referenties

De kantoren in een officieel gebouw zoals de Nederlandse ambassade in Brussel moeten er onberispelijk uitzien. Om dit te verwezenlijk doet het beroep op een vast team van Group-f medewerkers. Kantoren schoonmaken, ramen wassen of een dagelijkse desinfectieronde, alles wordt met een glimlach gedaan. Facility Manager van de ambassade Bart Arnouts verduidelijkt hoe de flexibele aanpak van Group-f matcht met de discretie die bij een ambassade hoort.

Peugeot Garage Selleslaghs

Referenties

Het grote gamma aan auto’s dat de Peugeot Garage aanbiedt, doet menig autoliefhebber watertanden. Group-f zorgt ervoor dat het niet enkel bij watertanden blijft en laat ook hun ogen fonkelen. Dit doen ze door de toonzalen en kantoren te laten blinken. Zo komen de nieuwe auto’s nog beter uit de verf in de brandschone vitrine. Magda Morissens prijst de stipte houding van haar Group-f schoonmaakster Daisy.

PostNL België

Referenties

PostNL België verstuurt dagelijks zo'n 400.000 pakjes, om dit te organiseren hanteren ze een strak schema. Om hun zes distributiecentra en hun kantoren in Mechelen schoon te houden tijdens deze drukte, rekent het op de flexibiliteit van Group-f. André De Leeuw, Facility Manager van PostNL België looft de goed georganiseerde schoonmaakteams van Group-f die perfect inspelen op deze strakke schema's.

BMW

Referenties

Group-f staat in voor de schoonmaak van het Belgische BMW head quarter in Bornem. BMW staat voor kwaliteit, prestige en luxe en die ervaring willen ze ook uitdragen naar hun bezoekers in Bornem. Daarom is het belangrijk dat hun kantoren brandschoon zijn om die beleving waar te maken. Ons vast team van medewerkers zorgt elke dag met een glimlach dat het hoofdkantoor er piekfijn uitziet.

Cronos

Referenties

De Cronos Group is een belangrijke speler in IT-consultancy, met meer dan 5.000 medewerkers verspreid over Vlaanderen. Group-f verzorgt ramenwas voor het hoofdkantoor in Kontich zodat hun klanten onthaald worden in een schone ruimte.

TVH

Referenties

TVH is een multinational in de logistieke sector. Ze besteden de schoonmaak en ramenwas van hun kantoren, gebouwen en opslagruimtes graag uit aan een partner die dit volledig in handen neemt.

G-star

Referenties

G-Star is in elke grote stad vertegenwoordigd. Wij zorgen voor de schoonmaak van de verschillende winkels zodat de klantenbeleving optimaal is.

Nissan Beerens

Referenties

Nissan Beerens heeft showrooms in Antwerpen, Wijnegem en Aartselaar. Group-f zorgt voor kraaknette ruimtes zodat klanten zich helemaal welkom voelen.

Ook interesse in professionele schoonmaak en ramenwas?

Op basis van een persoonlijk gesprek werken we een pakket op maat uit dat past bij de noden en wensen van jouw bedrijf. Dankzij onze jarenlange ervaring en flexibele instelling kiezen we steeds voor de meest kostenefficiënte oplossing die aansluit bij jouw situatie. Zo kunnen we onze dienstverlening steeds aanvullen met extra services.