Opleiding personeel
Onze goed opgeleide medewerkers kennen hun vak. Ze werken met kennis van zaken en komen met plezier bij jou thuis of op het bedrijf. Daarom investeert Group-f in haar medewerkers met een uitgebreid trainingsprogramma in de Hospitality Academy.
Group-f Hospitality Academy
Kwaliteit begint bij gedreven en goed opgeleide medewerkers. Tevreden medewerkers stralen dit ook uit naar je gasten. In onze Hospitality Academy kiezen ze uit meer dan 20 opleidingen. We stellen steeds een persoonlijk ontwikkelplan op waarbij we rekening houden met competenties, talenten en ambitie.
Onze medewerkers volgen deze opleidingen klassikaal of online. Tijdens de opleidingen ligt de focus op gastvrijheid, kwaliteit en beleving, dit zijn de kernwaarden waarmee Group-f zich onderscheidt. Onze gedreven en gastvrije werknemers zorgen zo voor een kwalitatieve en continue dienstverlening.

Kom bij ons werken
Wil jij graag deel uitmaken van ons team van gedreven medewerkers?
Hotel services: andere diensten

Hotelschoonmaak
Wij zorgen voor kraaknette kamers en gemeenschappelijke ruimtes zoals de receptie, het restaurant en traphallen. Zo voelen je hotelgasten zich altijd thuis.

Verversen van linnen
Het is dat gelukzalige gevoel van onder verse lakens te kruipen in een kraaknette hotelkamer. Verse linnen en perfect opgemaakte bedden dragen bij tot de ultieme hotelbeleving.

Duurzaamheid en ecologische schoonmaak
Bij Group-f kiezen we bewust voor duurzame oplossingen en ecologische schoonmaakproducten. We leggen daarbij het accent op onze medewerkers en de tevredenheid van klanten.